Unikatna embalaža

Embalaža je postala najbolj opazen način oglaševanja. Na polici se 20 istovrstnih izdelkov različnih proizvajalcev razlikuje predvsem po embalaži. Ljudje so postali dovzetni za dizajn, material in obliko pakiranja, zato je pri oblikovanju novega izdelka vredno premisliti, kaj bo kupca najbolj pritegnilo. Kako se lahko ločite od konkurence in pospešite prodajo? Navajamo nekaj idej.

 

  1. Material

Če je le mogoče, se odločajte za trajnostne materiale, kot je karton ali steklo. Marsikoga boste privabili prav s tem, da zavračate prekomerno uporabo plastike. Seveda mora biti material primerno trpežen, saj ščiti vaš produkt. Za dodatno vrednost lahko uporabite materiale, ki so teksturirani, gladki, svetleči… Za dodatno zaščito pa material opremite s folijo.

 

  1. Oblika

Navadne škatlice in vrečke so praktične za proizvodnjo in razvoz izdelkov, vendar niso najbolj ‘opazne’. Veliko znanih blagovnih znamk za svoje izdelke uporablja čisto posebno obliko embalaže, z zaščitenim patentom. Oblika embalaže mora biti čim bolj praktična. Dodatno vrednost dobi, ko pripomore k lažji uporabi produkta.

 

  1. Videz

Šele ko vemo, kakšna bo oblika in material embalaže, lahko pričnemo z oblikovanjem. Barva mora biti primerna produktu – žive barve dostikrat izpadejo ceneno in nezdravo, svetle barve predstavljajo nežnost in čistost, črna se pogosto uporablja za dragocene produkte. Pri izboru barve je dobro prebrati, kako psihološko vplivajo na kupca. Embalažo moramo opremiti s potrebnim tekstom, logotipom, navodili za uporabo itd. Z oblikovanjem lahko v kupcu prebudimo občutke, ki jih želimo doseči. Lahko je minimalistično, vsebuje ilustracije, 3D elemente…

 

  1. Dodatna vrednost

Obstaja na stotine načinov za dodajanje vrednosti, splača se izkoristiti vsaj kakšnega. Lahko je to poseben material, uporaba uv laka, zlatega in slepega tiska. Embalažo lahko oblikujemo tako, da bo imela dodaten namen ali bo uporabna tudi, ko ne bo več ščitila izdelka (primer: škatla s kosmiči, iz katere lahko izrežemo sestavljanko; namaz v kozarčku, ki ga lahko operemo in še naprej uporabljamo…).

 

V Studiu Jager za vas oblikujemo embalažo od ideje do končnega produkta. Skupaj z vami lahko ustvarimo izdelek, ki bo privabil nove kupce in odseval identiteto vaše blagovne znamke.