Grafično oblikovanje

Vedno je pravi čas za nastajanje novih prospektov. Pripravljeni z podporo prospektov in ostalih tiskanih medijev bodo bodoče aktivnosti, posvečene le trženju vaših produktov ali storitev. Znano je da brez podpore tiskanih medijev težko dosežemo učinkovite marketinške dejavnosti. Vzbuditi pozornost, vzpostaviti kontakt.

Grafično oblikovanje učinkovito uporablja podobe, ki imajo na ljudi močan vpliv in sporočilnost. Z podobami lahko publiki prenesemo ne le sporočilo samo, temveč tudi čustva in razpoloženje. V grafičnem oblikovanju z kreativnostjo in sodobnimi tehnologijami dosežemo takšno sporočilo kot ga naročnik želi.

Kako narediti zanimivo marketinško sporočilo?
Ustvarili bomo za vas zanimivo zasnovo in oblikovanje, ki bo privlačna za oko.

In kaj potrebujemo za oblikovanje?
Pred začetkom oblikovanja reklamnega sporočila moramo zbrati čim več podrobnosti o stvari, ki jo želimo reklamirati. Obstajajo posebnosti, ki artikel ali storitev razlikujejo od ostalih. To razliko ali posebnost je dobro poudariti. Velikokrat se niti ne zavedamo kaj daje določenemu izdelku ali storitvi poseben pečat. Tudi ciljne skupine ali okolje v katerem predstavljamo proizvod je pomemben dejavnik.

Če je storitev ali izdelek nenavaden, ga moramo povezati z uporabnikom, da bo imel predstavo zakaj to lahko uporabi. Potrebno je razložiti njegovo vrednost. Poudariti sliko ali tekst je stvar izdelka ali strategije sporočila. Včasih kratko besedilo deluje bolje od dolgega ali nasprotno. Novi izdelki ponavadi potrebujejo več teksta, daljše opise. Vedno pa moramo imeti v mislih, da oko najprej zazna obliko (sliko) in potem vsebino (tekst).
Izbira barv je velikega pomena saj so barve prvi dejavnik, ki vpliva kako zaznamo reklamno sporočilo. Odlične slike so mamljive, nas pripravijo, da si preberemo sporočilo. Vsekakor pa mora reklamno sporočilo vsebovati zgodbo, ki pripravi kupca do razmišljanja o nakupu. Nekateri ljudje ne preberejo celotnega sporočila in za takšne mora biti besedilo preprosto s poudarkom na slikah in barvah. Šele to jih pritegne k branju naslova, podnaslova in tudi daljšega drobnega teksta. Teksti ki  vzpostavljajo oseben pristop in povzročajo osebno komunikacijo povzroča pristnejšo komunikacijo. Tudi emocionalni pristop komunikacije je pomemben člen pri vzpostavljanju zaupanja v sporočilo.

Vse te in še druge podrobnosti sestavljene v koncept oblikovanja dajo pravo osnovo za odlično oblikovalsko stvaritev, ki vam jo bomo z veseljem izdelali v Studiu Jager.

Naslednji korak je vaš.