Najbolj aktualni grafični izdelki

Podjetja vse raje komunicirajo preko digitalnih medijev. Vseeno pa se še vedno najdejo tiskani izdelki, ki so nepogrešljivi. V prejšnjem letu smo izdelali vse vrste izdelkov, prevladovali pa so slednji.

  1. Embalaža – papirna embalaža je ekološka in trpežna. Videz in kakovost embalaže izdelka v trgovini, je nosilnega pomena. Je prvi vtis o izdelku, ima vlogo zaščite itd. Vedno več podjetij se odloča za posebno, unikatno embalažo, ki se razlikuje od drugih in tako izstopa iz množice.
  2. Nalepke – po navadi imajo nalepke vlogo označevanja, opozoril, cene ipd. V zadnjem letu pa so spet postale moderne tudi promocijske nalepke.
  3. Vizitke, kuverte, mape in dopisni papirji – da, tudi osnovne tiskovine, ki bi jih lahko zamenjali z digitalnimi, so še vedno med najbolj popularnimi izdelki pri nas.
  4. Priponke za dogodke – odlične za identificiranje udeležencev na dogodku. Lahko so z zaponko, obešene na trak ali pa samo preprosta nalepka.